Arhivă ştiri


 2013-12-01:  
Concurs Gaudeamus.
S-au afişat subiectele pentru Etapa I (click aici).

 2013-11-11:  
În atenţia elevilor claselor IX-XII
Facultatea de Matematică anunţă organizarea concursului Gaudeamus. Pentru detalii click aici.

 2013-11-02:  
În atenţia anului III
S-au afişat tematicile examenului de Licenţă pentru sesiunea iulie 2014. (click aici)

 2013-10-30:  
Incepand cu anul universitar 2012/2013 pe serverul Facultatii de Matematica functioneaza un serviciu de e-mail dedicat studentilor. Fiecare student are alocat un cont. Acest serviciu de e-mail este unul pur profesional, asa incat va putea fi folosit doar in scop academic. Pentru regulamentul de utilizare a acestui serviciu click aici.
Studentii au obligatia de a-si consulta contul cel putin o data pe saptamana. Studentii anului I pot intra in posesia username-ului personal si a parolei initiale (ce trebuie, conform regulamentului, schimbata in maxim doua saptamani) luand legatura cu sefii de grupa.

 2013-10-23:  
Sesiunea de comunicări ştiinţifice a Facultăţii de Matematică
Pentru program click aici.

 2013-10-21:  

 2013-10-16:  
Burse sociale 2013
Click aici.

 2013-09-24:  
Cazare 2013-2014 (click aici)

 2013-09-24:  

 2013-09-20:  
Pentru lista studenţilor anul I click aici.

 2013-09-09:  
Gradul II - 2013
Pentru subiect/barem click aici.

 2013-08-29:  
Gradul II - 2013
Pentru rezultate click aici.

 2013-07-24:  
Gradul II - 2013
Pentru lista candidaţilor înscrişi, click aici.

 2013-07-18:  
GRADUL II 2013 - IMPORTANT
În perioada 12 - 16 august 2013 se vor organiza cursuri de pregătire a examenului de obţinere a gradului didactic II, specialitatea Matematică, prin Societatea de Ştiinţe Matematice din România, filiala Iaşi. Detalii despre orar şi alte informaţii vor fi disponibile la adresa http://www.math.uaic.ro/ssmriasi

 2013-07-08:  
Tabere studenţeşti - 2013
Pentru repartizarea, pe facultăţi, a locurilor, click aici.

 2013-07-03:  
Licenţă iulie 2013
Pentru rezultate Matematică click aici.
Pentru rezultate Matematică Informatică click aici.

 2013-07-03:  
Disertaţie iulie 2013
Pentru rezultate click aici.

 2013-07-03:  
Tabere 2013
Lista finala cu studentii beneficiari ai locurilor de tabara ( click aici).
Repartizarea locurilor de tabara se va face pe data de 9 iulie 2013, la ora 11.00, la decanat( cu respectarea ordinii listei finale). Studentii vor avea asupra lor: carnetul de student si C.I.

 2013-07-02:  
Examen disertaţie-2013
Pentru programare click aici.

 2013-07-01:  
Tabere - 2013
Important ( click aici).
Lista cu studenţii care au depus cereri pentru tabere studenţeşti - 2013 ( click aici).
Lista de rezervă tabere - 2013 ( click aici).

 2013-06-27:  
Perfecţionare 2013
Ca urmare a Hotararii Biroului Executiv al Consiliului de Administratie nr. 38A/13.03.2013, va informam ca se vor percepe urmatoarele taxe pentru examenele de obtinere a Gradului didactic I si Gradului didactic II in invatamant, incepand cu sesiunea august 2013:
- taxa procesare dosar gradul I (cod 105/ forma invatamant 01 / zona 1331) 200 lei (se va achita inaintea colocviului de admitere iar chitanta se va prezenta la Secretariat)
- taxa depunere lucrare gradul I (cod 106 / forma invatamant 01 / zona 1331) 150 lei (se va achita inaintea depunerii lucrarii de gradul I iar chitanta se va prezenta la Secretariat)
- taxa echivalare doctorat (cod 108 / forma invatamant 01 / zona 1331) 350 lei (chitanta se va prezenta la Secretariat)
- taxa procesare dosar gradul II (cod 107 / forma invatamant 01 / zona 1331) 150 lei (se va achita inaintea primei probe de examen iar chitanta se va prezenta la Secretariat)
- taxa eliberare certificate (cod 39 / forma invatamant 01 / zona 1331) 30 lei.
Aceste taxe se vor incasa prin agentiile BRD (oriunde in tara) in contul RO68BRDE240SV8953442400 deschis pe numele Universitatii "Al. I. Cuza", folosind codurile aferente fiecarei taxe.

 2013-06-15:  
Studenţii care doresc să depună cereri pentru locuri în tabără, trebuie să completeze formularul (click aici), să-l scaneze şi să-l trimită la adresa de e-mail: idecus@uaic.ro.
Studenţii care au depus deja cererea până pe data de 31 mai 2013, vor completa formularul la data la care se vor prezenta la facultate pentru atribuirea locurilor în tabere (dată care va fi afişată ulterior).
Pentru metodologia privind repartizarea locurilor in taberele studentesti click aici.
Pentru repartizarea, pe facultati, a locurilor in taberele studentesti click aici.

 2013-06-11:  
Joi 20 iunie are loc Ziua Absolventului 2013.
Pentru detalii click aici.

 2013-06-02:  
Examenul de disertaţie se va susţine miercuri 3 iulie 2013 începînd cu ora 8:00.
Inscrierile se vor face la secretariat în perioada 19-21 iunie 2013 (între orele 10:00-12:00).
Dosarul de înscriere va conţine urmatoarele documente:

  1. dosar plic
  2. fişă înscriere (de la Secretariat);
  3. certificatul de naştere, în copie legalizată;
  4. certificatul de căsătorie sau documentul care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul), în copie legalizată.

 2013-06-02:  
Examenul de licenţă va avea loc pe data de 2 iulie 2013 începînd cu ora 8:00.
Inscrierile se vor face la secretariat în perioada 19-21 iunie 2013 (între orele 10:00-12:00).
Dosarul de înscriere va conţine urmatoarele documente:

  1. dosar plic
  2. fişă înscriere (de la Secretariat);
  3. certificatul de naştere, în copie legalizată;
  4. certificatul de căsătorie sau documentul care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul), în copie legalizată;

 2013-05-19:  
Cereri locuri tabără
Studenţii care doresc să beneficieze de un loc în tabără în vara 2013 vor depune o cerere la secretariat până pe data de 31 mai 2013. Menţionăm că atunci când vom primi informaţii referitoare la tabere le vom comunica studenţilor care au depus cereri. Astfel vor fi eligibili doar studenţii care au depus cereri până pe 31 mai 2013.

 2013-04-20:  
La CIPO se realizeaza in fiecare an chestionarul privind satisfactia studentilor Universitatii cu privire la serviciile academice sau administrative oferite catre acestia.
Pentru a obtine rezultate relevante in acest studiu, rezultate ce sunt necesare universitatii la raportarile catre ARACIS, avem nevoie de cati mai multi studenti respondenti pe fiecare facultate in parte. In acest context, va rugam sa ne ajutati cu completarea on line a chestionarului, accesand urmatorul link:
Click aici pentru chestionar.

 2013-04-04:  
Vineri, 05.04.2013, la ora 13, in Amfiteatrul Al. Myller va avea loc prezentarea, in cadrul facultatii noastre, a firmei de software EBS care ofera oportunitati de cariera pentru studentii de la sectia matematica-informatica.
Pentru afisul prezentarii click aici.
Va asteptam sa participati.

 2013-04-04:  
FAMELAB 2013
Fii următorul star al ştiinţei!
Pentru detalii click aici.

 2013-03-10:  
Mobilitati LLP-Erasmus de studiu semestrul I / semestrul II 2013 - 2014 (click aici)

 2013-03-05:  
Incepand de joi, 7 martie 2013, sunt disponibile la secretariat temele de licenta si disertatie pentru promotia 2014.

 2013-02-15:  
Rezultatele examenului de disertaţie-februarie 2013(click aici)

 2013-02-15:  
Rezultatele examenului de licenţă-februarie 2013(click aici)

 2013-02-14:  
Programarea examenului de licenţă-februarie 2013 ( click aici)

 2013-02-14:  
Programarea examenului de disertaţie-februarie 2013(click aici)

 2013-02-07:  
Anunţ licenţă 2015 (click aici)

 2013-01-28:  
Examenul de Disertaţie se va susţine vineri 15 februarie 2013 în sala 2.6.
Examenul de Licenţă se va susţine vineri 15 februarie 2013 în sala 2.5.
Inscrierile se fac în perioada 11-13 februarie 2013 între orele 9-12 la Secretariat.
Actele necesare sunt:
-fisa de inscriere ( de la Secretariat);
-copie legalizata dupa certificatul de nastere;
-copie legalizata dupa certificatul de casatorie (unde este cazul);
-copie xerox dupa C.I. / B.I;
-dosar plic.

 2013-01-14:  
Gradul didactic I
Alocarea lucrarilor de gradul I se va face incepand cu data de 16 ianuarie 2013, la secretariat. Colocviul de admitere la gradul I se va desfasura pe data de 4 februarie 2013, la ora 8.00, in sala 2.5.

Urmatorii candidati vor trebui sa se prezinte la secretariat cu documentele lipsa de la dosarul de inscriere, in caz contrar neputand sa solicite teme:
   1. Botan-Suster Adrian (Botosani)- lipsa copie certificat casatorie;
   2. Casandra olimpiu-radu- lipsa copie certificat gradul II;
   3. Strimbu Afrodita-Valentina cas. Juravle- lipsa copie certificat gradul II;


Arhivă ştiri pe ani:

2017   2016   2015   2014   2013   2012   2011   2010   2009   2008   
sus
Bd. CAROL I, nr. 11, 700506, IAŞI România
  • Tel: 0232/20.10.60
  • Fax: 0232/20.11.60
  • E-mail: matematica@uaic.ro