Un fişier L^{A}TEX

Eu însu/ămi January 14, 2005

A folosi L^{A}TEX nu e greu deloc!.

1 O primă secţiune

Iată o primă secţiune.

1.1 O primă subsecţiune

Iată o primă subsecţiune. Şi o primă ecuaţie numerotată:

x_{1}^{y^{2}} = \frac{y^{2} + \frac{y}{z+1}}{y + z/2}  (1)

1.2 O a doua subsecţiune

Iată o a doua subsecţiune. Altă ecuaţie:

log xy = log x + log y

1.3 O a treia subsecţiune

Iată o a treia subsecţiune. O ecuaţie în text: ∑_{i=1}^{∞} x_{i} = ∫_{0}^{1} f + lim_{n→∞} x_{n} şi aceeaşi ecuaţie scoasă în evidenţă. Observaţi poziţia indicilor:

∑_{i=1}^{∞} x_{i} = ∫_{0}^{1} f + lim_{n→∞} x_{n}

Stocul societăţii GG&A Hoofed

Preţ

An min max  Comentarii

1971 97–245 An nefast pentru

viticultori în vest.

72 245–245 Vânzări reduse datorate unei ierni cumplite.

73 245–2005 Producţie bună, calitate modestă.

Table 1: Exemplu de tabel.

2 O a doua secţiune

Iată o a doua secţiune. Aici chiar vom scrie ceva:

1. Tocmai generăm o listă.

2. Vom exemplifica apoi nişte structuri tabelare:

• un tabel, generat cu ambientul tabular, pe care-l vom pune într-un mediu table, aşa ca să-i putem ataşa un număr şi o legendă.

• o matrice în mediu matematic, generată cu ambientul array.

3. Vom scrie o formulă matematică mai complicată.

Sperăm ca în acest mod să dovedim utiltatea acestui program.

Π_{1} + ⋯ + Π_{k} = ( \begin{matrix}a + b + c & uv & x − y & 27 \\ a + b & u + v & z & 245 \\ a & 3u + 4w & xyz & 2.903 \end{matrix} )  (2)